1. Pirkimo–pardavimo taisyklės

1.1. Paslauga – konsultacija statybų klausimais – teikiama nuotoliniais būdais: elektroniniais laiškais, telefonu, vaizdo skambučiu. Suderinus iš anksto, paslauga gali būti teikiama ir fiziškai.

1.2. Sutartis įsigalioja po pirminės konsultacijos ir suderintų poreikių patvirtinimo elektroniniu paštu. Pirminė konsultacija klientui yra nemokama.

1.3. Paslaugų kainos pateikiamos klientui prieš pradedant vykdyti paslaugą. Paslauga nepradedama vykdyti, be kliento sutikimo.

1.4. Paslaugų suma nustatoma pagal reikiamas atlikti apimtis (pirminių poreikių nustatymas nemokamai, jų metu suderinama suma ir darbų apimtis). Apmokėjimas tik po paslaugos gavimo pagal sutartyje suderintą sumą. Jei paslauga teikiama 30 kalendorinių dienų laikotarpiui, ji automatiškai nėra atnaujinama be papildomo kliento sutikimo.

  1. Teisė atsisakyti sutarties

2.1. Pagal ES Vartotojų teisių direktyvą (2011/83/ES) ir jos perkėlimą į Lietuvos teisę, vartotojui suteikiama teisė atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo dienos. Jei paslauga jau suteikta visiškai arba iš dalies, ši teisė netenka galiojimo – už suteiktą paslaugą lėšų grąžinti negalima. Ši teisė taip pat netenka galiojimo, jei vartotojas aiškiai sutiko, kad paslauga būtų pradėta teikti dar nepasibaigus 14 dienų terminui, ir buvo informuotas, kad tokiu atveju jis praranda teisę atsisakyti sutarties.

2.2. Sutartis galioja nuo jos patvirtinimo elektroniniu būdu pagal 1.2 punktą iki paslaugos suteikimo įvykdymo. Tęsiant bendradarbiavimą, procedūra kartojasi.

  1. Apmokėjimas

3.1. Apmokėjimas atliekamas į sąskaitoje nurodytą banką arba per apmokėjimo platformą. Sąskaitos apmokėjimui teikiama pirmenybė apmokėjimo platformai UAB Paysera LT, SWIFT EVIULT2VXXX, Banko kodas: 35000.

3.2. Suderinta paslaugų suma pagal 1.2. punktą apmokama tik po paslaugos suteikimo.

3.3. Apmokėjimo terminas nurodomas prie sąskaitos - ne mažiau kaip 3 darbo dienos.

3.4. Jei klientas neatvyksta sutartu laiku – paslauga laikoma suteikta (nebent susitarta kitaip).

3.5. Pateikiamoje sąskaitoje nurodomi visi mokesčiai.

  1. Ginčų sprendimas ne teismo tvarka

4.1. Kilus ginčui, jis sprendžiamas taikiai, tiesiogiai su paslaugą suteikusiu asmeniu arba kreipiantis el. paštu: info@meridianconsulting.lt.

Jei ginčas negali būti išsprendžiamas taikiai, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT), adresu Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, taip pat į teritorinius VVTAT padalinius ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

4.2. Ginčą išsprendus kliento naudai, lėšos grąžinamos ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sprendimo įsigaliojimo dienos ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas apmokėjimas, nebent klientas aiškiai sutinka su kitu grąžinimo būdu.

Naudojimo sąlygas rengė įmonė:

Meridian consulting LT, MB, įmonės kodas - 307292994, buveinės adresas Stalių tak., Klaipėdos r.

Kontaktinis telefonas - +370 673 36111 ir +370 673 53777

Elektroninis paštas - info@meridianconsulting.lt

Naudojimo sąlygos